Navigace

Obsah

Návrat žáků a dětí do škol od 12. 4. 2021

Typ: Hlavní stránka | Mateřská škola | ostatní | Základní škola
Návrat žáků a dětí do škol od 12. 4. 2021 1 Informace pro rodiče

Vážení rodiče, milé děti a žáci.

Dne 12. 4. 2021 bude obnoven provoz naší základní školy (všech tříd) a dětí předškolního oddělení naší mateřské školky. 

Informace k testování a režimová opatření: 

  1. Od 12. 4. 2021 je školám a školským zařízením uložena povinnost testovat žáky 2x týdně neinvazivními antigenními testy. Testování bude probíhat v pondělí a ve čtvrtek vždy po příchodu žáka do školy nebo do školní družiny. Pouze v tyto dny je nutná přítomnost žáků ve škole již od 7:30! Testování bude probíhat v Sokolovně. 
  2. Účast na testování je podmínkou přítomnosti žáka na prezenční výuce ve škole. Pokud se žák neúčastní prezenčního vzdělávání z důvodu neúčasti na testování, škola bude absenci evidovat jako omluvenou.
  3. K testování se může dostavit žák pouze tehdy, pokud nemá příznaky infekčního virového onemocnění (např. kašel, rýma, bolesti hlavy, nevolnost, průjem….).
  4. Testování bude probíhat tzv. samoodběrem, u kterého není nutná asistence zdravotnického personálu.
  5. Žákům 1. – 3. ročníku je umožněna asistence zákonného zástupce při provádění testu ve vyhrazených prostorách školy za podmínky dodržování režimových opatření (rozestupy, respirátory, dezinfekce rukou při vstupu do budovy, zákonný zástupce nesmí mít příznaky infekčního virového onemocnění).
  6. Jestliže bude žák navštěvovat ranní družinu, bude zde v pondělí a ve čtvrtek testován.
  7. Ten, kdo prodělal COVID–19 a od prvního RT-PCR testu s pozitivním výsledkem neuplynulo více než 90 dnů, nemusí být testován. Tato skutečnost musí být prokazatelně doložena potvrzením od lékaře nebo zprávou z laboratoře.
  8. Pokud se žák nebude moci zúčastnit testování v určený den, bude otestován ihned první den jeho přítomnosti.
  9. V případě pozitivního výsledku antigenního testu bude škola postupovat dle pokynů MŠMT a KHS. Zákonný zástupce si musí své dítě neprodleně ve škole vyzvednout.
  10. Žáci musí po celou dobu vyučování a ve školní družině používat chirurgickou roušku, či respirátor, není povoleno nosit látkovou roušku. Doporučujeme, abyste dali svým dětem alespoň dvě chirurgické roušky.
  11. V době provozu školy a školní družiny je vstup do budovy povolen pouze v důvodných případech (asistence při testování, konzultace s pedagogy). Konzultaci je ale nutné si předem domluvit.
  12. Během výuky i pobytu dětí v ŠD a v ŠJ bude dodržena homogenita skupin. 
  13. ŠD bude k dispozici všem přihlášeným žákům školy v obvyklém čase od 6:30 do 15:00.
  14. Obědy si předem nahlašte - pí. Goišová 725 066 015, 577 945 868
  15. Rodiče dětí MŠ budou individuálně kontaktování ze strany vedoucí učitelky paní V. Hermanové, veškeré případné dotazy týkající se návratu jejich dětí jim budou zodpovězeny.
  16. Doporučujeme Vám zhlédnutí instruktážního videa k testování. https://testovani.edu.cz/jak-na-to-ve-skole

 

Vážení rodiče, děti a žáci, chtěla bych Vám touto cestou moc poděkovat za dosavadní spolupráci. Pevně věřím, že to velmi zdlouhavé období distančního vzdělávání a odloučení již máme za sebou, a že nám přijatá epidemiologická opatření umožní bezproblémový návrat k běžnému školnímu životu, práci a k navázání přátelských vztahů a především osobního setkávání. Snad se k nám v brzké době budou moci připojit i nejmladší děti z MŠ. 

Těšíme se na Vás na všechny. 

Mgr. Hana Zvoníčková, ředitelka školy a všichni zaměstnanci ZŠ a MŠ Žlutava

 

 

 


Přílohy

Vytvořeno: 8. 4. 2021
Poslední aktualizace: 9. 4. 2021 20:35
Autor: Správce Webu